Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Czy moja dieta jest prawidłowa?

Wczoraj przeszłam na dietę, jest to dieta tygodniowa z mozliwoscia przedluzenia do 14 dni. Czy wg was moja dieta jest prawidlowa i zadziala ??? napisze jak wyglada:
Na sniadanie jem chleb pelnoziarnisty jajka warzywa, zrezygnowalam z platkow sniadaniowych, jasnego pieczywa i szynek. Obiad:mieso ziemniaczki surowki, kasza, ryz. Kolacje: salatki . koncentruje sie tylko na 3 daniach. Slodycze ograniczylam , spozywam tylko 2 razy w tygodniu. Zrezygnowalam z fast foodow, pije zielona herbate i wode. Na pewien czas odpuiscilam alkohol i soki owocowe. Waszym zdaniem schudne??kiedy powinny byc widoczne efekty??? tydzien diety?? czy 14 dni??? czy ta dieta jest prawidlowa? prosze o odpowiedz zyczliwe osoby znajace sie na rzeczy

Darmowe gry
Tematy: Zdrowie
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (2)

chwilę temu

Normalna2020 5 miesięcy temu

a dlaczego na jakiś czas tylko opuściłaś alkohol? Alkohole są wysokokaloryczne. No i więcej ruszaj się, bo ruch spala kalorie. Dieta całkiem dobra. Pozdro.

Odpowiedz na ten komentarz

Nosequesoy 4 miesiące temu

Schudniesz tylko dzięki deficytowi kalorii. Żeby schudnąć tak naprawdę nie ważne jest to czy twoja dieta składa się z pełnowartościowych produktów czy samych fast foodów. Oczywiście zdrowsza i bardziej do wytrzymania jest pierwsza opcja , jeszcze lepiej gdy do diety wplątujesz jakieś niezdrowe rzeczy , żeby się nie katować, bo po co? Jedzenie ma nas cieszyć ,a nie stresować. Jeśli chcesz schudnąć ,wyszukaj jakikolwiek kalkulator kalorii (to się inaczej nazywało,ale zapomniałam xD), zobacz ile kalorii na codzień potrzebujesz i odejmij od nich od 200-400 kalorii. Nie chudnie się od produktów a od nadwyżki kalorycznej.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?