Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Pytania na temat: -seks

Czy jesteś "katoliczką wyzwoloną"?

Tzn. akceptujesz antykoncepcję, seks przed małżeński, inne "średniowieczne" ograniczenia, etc.

  Kultura  •  Autor: Docandi 2013-05-30 03:22:29 19 odp

Mam 17 lat, jestem wysoki (184cm). Mój penis ma...

18 cm, czy to dobrze czy nie? Tylko bez glupich odpowiedzi

  Seks  •  Autor: Kacper200206 8 miesięcy temu 9 odp

Tematy: penis Chłopak seks

Hej, jestem na wycieczce i troche mi sie nudzi,...

mama kupila mi internet ale juz mi sie skonczyl dlatego chce znalezc sobie nowa rozrywkę . Od paru dni mam ochote na Martę z ktora wlasnie siedze na wycieczce w autokarze, jest pociągająca i chyba ...

  Seks  •  Autor: natalka2765 2016-06-01 17:14:33 1 odp

Wcześniej wyczuwalem u swojej dziewczyny błonę...

dziewicza, ale nie naciskalem na nią ani nic. Mieliśmy chyba 2 tygodnie przerwy od pettingu, ona nie krwawila po tamtej zabawie,a gdy teraz wkładam palca nie czuje oporu a wcześniej było czuć wyraź...

  Seks  •  Autor: Zaradny 2016-02-25 02:05:18 18 odp

Czy takie przypadki ciąży się zdarzają ?

Dziewczyna ma 16 lat i ma w miare regularne cykle, choc nie zawsze. ostatnio uprawialismy petting, nie było wytrysku ale preejakulat mogl dostac sie do pochwy co prawda w znikomych ilosciach ale mo...

  Ciąża  •  Autor: oskar2535 2014-08-28 17:36:28 10 odp

Dzisiaj uprawiałem seks z moją dziewczyną.....

robiliśmy to bez prezerwatywy, w pewnym momencie poczułem że dochodze więc wyciągnąłem członka lecz z niego tylko troszke kapło, otarłem to i kontynuowaliśmy stosunek.. czy jest ryzyko zajścia w ci...

  Ciąża  •  Autor: bukq9595 2017-06-01 20:31:22 4 odp

Witam, jakiś czas temu kochałem się ze swoją...

dziewczyną bez gumki. Ona jak to zwykle martwi się że zajdzie w ciążę, i tu moje pytanie. Tydzień przed okresem bolą ją piersi ( igraszki były dość intensywne, może przez to) bolał ją dzisiaj p...

  Ciąża  •  Autor: XYZZZZZZ 2016-02-18 22:49:23 9 odp

Prosze o pomoc. Bardzo sie boje. Dzis razem z...

chlopakiem uprawialismy petting, boje sie ze nie zauwazylam jak sperma poleciala na moje wargi sromowe. Nie przypominam sobie zeby to sie wydarzyło jednak dalej mam obawy. Chlopak zlapal mnie za re...

  Ciąża  •  Autor: Malamalpka 2017-03-22 21:51:23 11 odp

Mam grupę krwi AbRh+ a mój chłopak 0Rh- czy...

możemy mieć wspólne dziecko? Bo on mi mówi, że nie musi się zabezpieczać bo nasze grupy nie są kompatybilne.

  Ciąża  •  Autor: muffinnaśniadanie 2014-01-11 13:16:45 15 odp

hej, mam taki problem, a mianowicie mam ciemne...

wloski na klatce piersiowej, brzuchu i udach. (jestem dziewczyną) Włoski nie sa grube ani dlugie i przypominaja meszek jednak sa one ciemnie a slyszalam ze meszek u kobiety jest jasny. Mam 15 lat i...

  Zdrowie  •  Autor: humor1997 2012-04-09 12:37:42 5 odp

Wczoraj właśnie zdecydowałam się porozmawiać...

z mamą o wydarzeniu w Sylwestra < dokładnie w moim poprzednim pytaniu >. Była spora awantura, ale juz dzis wydaje się, że zaczyna rozumieć to, co zrobiłam. Czuję się głupio, że tak wyszło, al...

  Ciąża  •  Autor: Ktos1403 2012-01-25 18:31:24 11 odp

Czy takie zwracanie uwagi pacjentce przez...

ginekologa jest w dobrym guscie? Ginekolog ma do tego prawo? Chodzi o to ze bylam juz ktorys raz z kolei u tego samego ginekologa i ten sam raz z kolei zwrocil mi uwage o depilacje (depiluje sie na...

  Zdrowie  •  Autor: ~prawaginekologa 2016-11-26 21:09:56 12 odp

6 dni po okresie to dni płodne czy nie płodne?

  Ciąża  •  Autor: Kotkag123 2016-07-27 18:40:08 3 odp

Tematy: pierwszy raz seks

Mam pytanko do dziewczyn tylko ! :] Więc tak....

Przed ostatnią miesiączkę 24 grudnia 2013 a skończyła mi się 28 bo mam zazwyczaj 4 dni. 2 stycznia 2014 miałam swój pierwszy raz ze swoim chłopakiem . Ale wiem, że nic absolutnie nic się nie stało....

  Miesiączka  •  Autor: nana359 2014-01-17 19:09:43 5 odp

Tematy: okres seks

Czesc. Mam 21 lat i problem.. Czy 8cm w zwodzie...

to malo czy wystarczy?

  Seks  •  Autor: Dzikus123 2016-11-17 02:15:32 5 odp

Jeżeli się ma nadżerkę to czy stosunek seks....

będzie boleć ? Ginekolog mówiła mi, że mam dość sporą nadżerkę....

  Zdrowie  •  Autor: Quashima 2015-07-09 01:59:58 4 odp

Czy wy chłopaki jak macie wzwód to stoi wam...

prostopadle do brzucha, czy dotyka brzucha? Mi dotyka i chciałbym żeby stał prosto, zginanie go w druga stronę coś da?

  Seks  •  Autor: Dorastampytam 2018-07-30 14:04:35 5 odp

« poprzednie
1 2 3 4 5 następne »





Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?
Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywna, tym wyżej plasujesz sie w ranking Jak zdobywać rangi? Jak zdobywać punkty?

Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek