Quantcast
Temat: biust - Dojrzewamy.pl

Pytania na temat: biust

Chcę schudnąć z piersi .. Mam 14 lat 173 wzrostu...

i ważę 64 kg. a staniki noszę 70E . Czy da się jakoś schudnąć.. ? Uprawiam sport i biust trochę mi ciąży i przez to mam gorsze wyniki ..

  Diety  •  Autor: imlovinitt 2010-08-03 10:51:35 9 odp

Tematy: biustćwiczeniadieta

hej,moja koleżanka ma problem bo ma 16 lat a...

jest strasznie płaska (chodzi mi o biust ) wszystkie koleżanki maja o wiele większe i pytała się mnie czy nie znam jakiegoś sposobu żeby szybciej rosły albo co zrobić żeby były większe ? Ja nie mog...

  Zdrowie  •  Autor: Kiniek11 2011-08-20 12:29:08 12 odp

Tematy: biust

Dziewczyny! Nosicie staniki? Jakie rodzaje ?

(szmaciane czy jakie?) W jakim wieku zaczęłyście nosić staniki? Jaki był wasz pierwszy stanik?

  Moda  •  Autor: Thenugile 2011-04-26 20:29:33 12 odp

Tematy: biuststanik

Do dziewczyn :] Jest to dla mnie trochę...

wstydliwe... około tydzień temu zauważyłam na moich piersiach takie czerwone paseczki co to może być i co mam zrobić aby się tego w jakiś sposób pozbyć. Proszę o opdowiedź

  Zdrowie  •  Autor: Maajaa 2012-02-26 20:00:27 3 odp

Tematy: biust

Mam 14 lat i jestem plaska jak deska. czy to...

prawda ze jak sie juz ma okres to piersi nie rosna ?;( prosze o konkretne odpowiedzi .xd

  Zdrowie  •  Autor: Mejbee1 2011-01-03 17:12:21 3 odp

Tematy: biust

Czy 75D to duży rozmiar biustu jak na 15 latke? :D

  Zdrowie  •  Autor: ~Łoli :P 2013-08-22 18:38:26 9 odp

Tematy: biust

Do chłopców: Wolicie bardziej u kobiet Biust...

czy Pupe i dlaczego?

  Pozostałe  •  Autor: nata0702 2010-11-18 20:46:37 8 odp

Tematy: biustpupa

co zrobić zeby urosly piersi

mam male piersi nie moge nosic bluzek z dekoldem

  Zdrowie  •  Autor: ~miśka 2010-04-22 17:29:25 15 odp

Tematy: biust

Jaki rozmiar stanika powinna mieć dziewczyna w...

wieku 16 lat. Konczaca 3 gimnazjum. Ja mam D65

  Seks  •  Autor: fajnyyyxdxp 2012-06-20 15:04:24 20 odp

Tematy: biust

Jaki powinnam nosić stanik bo już naprawdę nie...

wiem. Pod biustem mam 74 a w biuście mam 80.

  Ciekawostki  •  Autor: aleksandrakopczyk 2015-08-23 21:25:18 3 odp

Tematy: biust

Co zrobić aby biust szybko urósł?

Mam 18 lat, 165 cm wzrostu i ważę 43 kg. Znacie jakieś sposoby na to żeby biust mi urósł? chociaż o rozmiar? bo teraz to jestem płaska jak deska. dosłownie ;(

  Zdrowie  •  Autor: margoolcia26 2009-12-20 17:22:38 38 odp

za duży biust ??

jestem niskiego wzrostu <ok 154cm> i mam potężny biust !! chodzę do 1 gimnazjum i to mi przeszkadza !! Chłopacy się na mnie gapią jak by na nie wiadomo co!! noszę staniki bez push-upa . t...

  Zdrowie  •  Autor: Kazija 2010-04-23 20:56:42 21 odp

Tematy: biust

Jak zmniejszyć biust?

  Zdrowie  •  Autor: alicja23101997 2012-06-29 20:34:11 9 odp

Tematy: biust ciało

Bo ja mam prawie 12 lat i mój biust się ...

powiększył mieszka ze mną babcia i mama i tata itd no ale nie wiem bo moja mama mówi chcesz to noś ale moja babcia się pruje i jak przekonać też babcie bo nwm

  Ciekawostki  •  Autor: ~Baby _yoda 2021-03-29 09:04:33 Dodaj odpowiedź

Tematy: biust

Mam 17 lat a prawie wcale nie mam piersi,nosze...

zerówke:(.Czy jeszcze mi urośnie.Martwie się tym bardziej ze znam osobe w wieku okoł25 lat która niema prawie wcale biustu.Pozatym moja siostra mowi mi ze juz mi nie urosna skoro do tej pory nic(mi...

  Zdrowie  •  Autor: skasowany 2011-10-11 19:25:51 13 odp

Tematy: biust

Mam 14 lat. I noszę rozmiar stanika 38b. Czy...

jest to dużo czy mało ?

  Zdrowie  •  Autor: pucupucuXD 2012-03-31 10:38:20 5 odp

Jak powiększyc biust?

  Ocena wyglądu  •  Autor: Alix1 2019-08-25 10:43:43 9 odp

Tematy: biust

Heej chciałabym wiedzieć co o tym sądzicie.....

podobno uważana jestem za bardzo atrakcyjną dziewczyne.. jednak mam straszny kompleks mam 17 lat i mam bardzo mały biust mały rozmiar A:( nosze push-upy wiec tego nie widać i nie wyobrażam sobie po...

  Seks  •  Autor: ~nikusia1234 2012-01-24 17:11:05 14 odp

Tematy: biust

Mam takie raczej male cycki i bez stanika...

wygladaja one okropnie bo sie rozchodza w swoja strone. To juz nawet moja mama ktora ma 37 lat lepiej wyglada bez stanika pod bluzka tudziez koszula nocna bo ma jedrne piersi i fakt wieksze od moic...

  Ciekawostki  •  Autor: yoloswagxdd 2014-08-12 20:04:17 5 odp

Tematy: biust

Moja lewa pierś ciągle rośnie, a prawa w...

ogóle! Pomóżcie na prawdę jest różnica.;(

  Zdrowie  •  Autor: dafik123 2013-08-22 09:59:01 3 odp

Tematy: biust
« poprzednie
1 2 3 4 5 następne »





Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?
Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywna, tym wyżej plasujesz sie w ranking Jak zdobywać rangi? Jak zdobywać punkty?

Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek