Pytania na temat: hej

Hej! Czy jeżeli palcówka mi nie sprawia...

przyjemności to coś jest ze mną nie tak?

  Seks  •  Autor: Sali1 2013-08-15 20:17:16 5 odp

Tematy: Hej

hej , pytanie do chłopców szczególnie ,jak...

myślicie dlaczego chłopcy nie chcą się wiązać mimo tego że podoba mu się jakaś dziewczyna ?

  Pomocy  •  Autor: toster22 2013-03-13 15:38:24 11 odp

Tematy: Hej

Hej, tworze sobie składankę muzyczną tego...

lata, czy dodalibyście coś jeszcze do poniższej listy najlepszej muzyki? Amelia Lily - You Bring Me Joy.mp3 Ania Wyszkoni - W Ca-o-- U-o-ysz Mnie Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One ...

  Muzyka  •  Autor: salesperson 2013-05-11 11:31:25 11 odp

hej,jestem w 2 kl gimnazjum. chodze do klasy z...

pewnym chłopakiem , który mi sie podoba od dłuższego czasu . ostatnio będąc na lekcji dowiedzialam sie że ma dziewczyne, z początku w to nie wierzyłam , myślałam że tylko tak mówia , ale na przerw...

  Pomocy  •  Autor: kolorowykwiat1 2013-05-25 16:16:59 4 odp

Tematy: Hej

Hej. Mam problem. A więc może od początku....

Jestem uczennicą 1 klasy gimnazjum. Od początku roku koleguje się z taką koleżanką nazwijmy ją M. No więc jej mama zna odpowiedzi do sprawdzianów z polskiego. No i gdy ja dwa razy nie byłam przygot...

  Szkoła  •  Autor: olkabolka 2016-04-13 18:54:10 2 odp

Tematy: Hej

Hej... mam pytanie, mam 17 lat i poznałam...

fajnego chłopaka, który mi sie strasznie podoba jest fajny, miły itd, mam dziecko On je akceptuje. Co mam zrobic zebym sie spodobała temu chłopakowi? co prawda juz mu sie podobam, spotykamy sie itd...

  Miłość  •  Autor: rudzia17 2014-03-13 22:25:35 2 odp

Jak poderwać dziewczynę???

  Flirt  •  Autor: ggtama12345 2012-09-02 16:34:17 1 odp

Tematy: Hej

hej, kula ziemska obraca się wokół własnej...

osi w 24 godziny, czy jeśli podrzucę kamień do góry na przykład na 10 metrów nad ziemią i on się tam przypuscmy zatrzyma to na przykład po 7 godzinach jak spadnie będzie w innym miejscu na kuli zie...

  Ciekawostki  •  Autor: konrad2 2017-08-26 14:38:44 5 odp

Co dostaliście na mikołajki .? ;]

  Ciekawostki  •  Autor: zeldaxlove64KC 2010-12-06 22:18:38 18 odp

Tematy: blablaHej

Hej.A więc prosze o pomoc bo nie wiem co mam...

dalej zrobić .. W skrócie powiem o co chodzi . No to tak chodzi o mojego kolege na ktorym mi bardzo zależy . A więc tak chodziłam z nim do gimnazjum i jakos tak dopiero pod koniec 3 klasy gimnazjum...

  Pomocy  •  Autor: mrrau12 2012-09-28 18:34:53 4 odp

Tematy: Hej

znacie jkaies fajne filmy?poprosze o tytuły i gatunki

  Filmy  •  Autor: skasowany 2012-05-22 15:48:09 3 odp

Tematy: Hej

Hej, co wy na to żeby jeść grysik na śniadanie ?

  Diety  •  Autor: lool12 2014-04-03 20:09:23 4 odp

Tematy: Hej

Co myślicie o aborcji?

Nie to, że jestem w ciąży czy coś moja koleżanka jest i chce usunąć dziecko a ja próbuje jej przetłumaczyć, że to nie jest dobre rozwiązanie.

  Ciąża  •  Autor: Sali1 2013-06-13 19:32:04 17 odp

Tematy: Hej

Hej Mam 12 lat i mam bardzo małe piersi (a...

wszystkie dziewczyny z mojej klasy mają duże i źle się z tym czuję ) i gdzie przeczytałam że ponoć masaż piersi pomaga a gdzie indziej pisało że powoduje raka to prawda?? (a i jeżeli wiecie jak pow...

  Zdrowie  •  Autor: Whyyoucray 2014-12-01 19:19:46 5 odp

Tematy: Hej

czy znacie jakies skuteczne sposoby na pozbycie...

sie lupieżu?

  Zdrowie  •  Autor: julia1818 2013-03-15 23:36:44 3 odp

Tematy: Hej

Hej! Możecie mi polecić jakieś dobre telefony...

dotykowe z klawiaturą qwerty (wysuwane) w miare przystępnej cenie?

  Telefony  •  Autor: Sali1 2013-09-07 15:42:32 1 odp

Tematy: Hej

Hej wam :) Jestem tu, bo chcę pomóc jakos...

mojemu chłopakowi. On ten pomysł uważa za głupi, ale może dacie mi jakieś rady. Na początek mówie, że w tym roku skończył 17 lat. Nigdy tego nie robił, bo czeka na mnie. No ale moze przejdźmy do rz...

  Seks  •  Autor: Anonimka109 2014-04-16 21:32:26 3 odp

Tematy: Hej

hej... mam pytanie czy to normalne, ze w wiekku...

13 lat czasem udaje że uprawiam seks z kanapą?

  Seks  •  Autor: Julciek 2011-12-12 18:50:32 30 odp

Tematy: Hej

Hej! Znacie jakieś fajne cytaty o miłości,...

życiu, przyjaźni itp? Mogą być też po angielsku ale z tłumaczeniem.

  Wiersze  •  Autor: Sali1 2013-09-28 15:01:10 3 odp

Tematy: Hej
« poprzednie
1 2 3 4 5 następne »




Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?
Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywna, tym wyżej plasujesz sie w ranking Jak zdobywać rangi? Jak zdobywać punkty?
ubezpieczenie szkolne