Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Pytania na temat: okres

Spoznia mi sie okres. Przeczytalam ,ze to moze ...

to byc od duzego wysilku fizycznego m.in . Od miesiaca juz cwicze , wiec to na pewno to. Spoznia mi sie ok. 2 tyg. Co zrobic? (Nie mam diety-nie jem slodyczy) . Czy dostane okres jesli na jakis cz...

  Miesiączka  •  Autor: mam1 2014-09-30 20:38:17 2 odp

Tematy: okres ćwiczenia

Jutro mam jechać nad jezioro, a mam okres. I...

nie wiem czy mogę założyć podpaskę czy czasem mi nie przeleci w wodzie albo coś. A tampona to napewno nie założę

  Miesiączka  •  Autor: misiaczek0231 2016-07-22 11:52:22 4 odp

Tematy: okres

Hej mam mam miesiączkę od stycznia i do tej...

pory miałam można powiedzieć że tako ok 3 - 4 tygodnie a terza mam po 14 dniach czy to normalne? Proszę o odpowiedź

  Miesiączka  •  Autor: Sandraa222 5 miesięcy temu 2 odp

Tematy: okres

Hej. Czy ktoś zna jakiś skuteczny sposób na...

przyspieszenie miesiączki?

  Zdrowie  •  Autor: olkabolka 2016-07-12 11:58:26 4 odp

Tematy: okres cykl miesiączkowy

Mam takie nietypowe pytanie. Stosuję podpaski...

Bella max, te największe, a teraz podczas wyjazdu chciałam zainwestować w tampony, lecz nie znam się na tym kompletnie, nie wiem, jakie wybrać. Jest wiele, a jakie wy polecacie? :|

  Miesiączka  •  Autor: xXtajemniczaXx 2015-07-04 10:25:34 4 odp

Okres spóźnia mi się już tydzień, za 8 dni...

mam wyjazd i koniecznie muszę go dostać jeszcze przed wyjazdem! Próbowałam już herbat i kąpieli ale to nie działa.. Mam 14 lat i nie chcę iść jeszcze do ginekologa! :(( pomocy..

  Miesiączka  •  Autor: olaigaewa 2016-07-06 16:21:09 2 odp

Tematy: pomocyokres co zrobić?

Dziewczyny używające tamponów. Ile macie lat...

i jaki rozmair używacie? (Mini,normal,super) ja 15,5 i mini

  Seks  •  Autor: Catrine 6 miesięcy temu 1 odp

Tematy: okres

Już 5 dni spóźnia mi się okres i mam...

najdłuższy cykl z tych co miałam (34 dni). W sobotę wyjeżdżam na narty. Co robić? Jak przyspieszyć? Wziąć aspiryne czy coś? Kiedy zacznie działać? Mocno się stresuje, chociaż jestem trochę opanowana.

  Miesiączka  •  Autor: CoolGirlAM 2018-01-08 17:21:30 9 odp

Dziewczyny jak wygląda u was okres ?

Czy to boli co wtedy czujecie i co się z wami wtedy dzieje? I co robicie jak w szkole dostaniecie ? Proszę o wyrozumiałość.

  Miesiączka  •  Autor: Kote2015 2017-03-06 18:03:21 6 odp

Tematy: okres

Cześć za kilka dni mam mieć okres, dzisiaj sie...

masturbowalam i zaczęła lecieć mi krew podobnie tak jak zaczyna się pierwszy dzień miesiączki. Czy jest to możliwe czy raczej sobie coś uszkodziłam?proszę o pomoc

  Miesiączka  •  Autor: Malamalpka 2017-03-26 17:32:13 1 odp

tampony czy podpaski????????????????

  Miesiączka  •  Autor: karogabriela26 2012-11-16 18:38:44 39 odp

Tematy: okres dojrzewanie

Cześć mój pierwszy okres dostałam 31...

maja,czyli jak się domyślacie ma okres nieregularny,następny dostałam 22 lipca,ale wczoraj 31 lipiec dostałam kolejny.Czy jest możliwe,żeby dostać kolejny okres po 2 tygodniach?Podkreślam mam okres...

  Miesiączka  •  Autor: Aneta202 2016-08-01 09:10:01 2 odp

Tematy: okres

Czy to mozliwe jesli jem tylko jeden posilek...

dziennie to moge miec zaburzenia z miesiączką?

  Miesiączka  •  Autor: misiaczek0231 2018-04-08 21:26:33 7 odp

Tematy: okres

Kiedy można używać tamponów?

Moja koleżanka ma 14 lat i zapytała mnie się kiedy można używać tamponów ale ja nie mam zielonego pojęcia kiedy.

  Miesiączka  •  Autor: skasowany 2009-12-06 13:57:22 45 odp

Tematy: okres

Ostatnio mialam okres przez 7 dni czy to jest normalne?

  Zdrowie  •  Autor: karolek1548 2015-07-06 23:19:43 8 odp

Tematy: okres

Czy to normalne ze mam okres np. 1,2 a za 3 dniem...

nie mam 4 dnia juz mam ?

  Miesiączka  •  Autor: Dobrosława 2016-09-07 21:04:35 3 odp

Tematy: okres dorastanie

Co może mi być?

Od kilku dni czuję się wzdęta, zmniejszył mi się apetyt, ale jak już chcę jeść to mam przedziwne zachcianki. Mam 16 lat, współżyję z chłopakiem (bez zabezpieczeń, ja też nie biorę tabletek) lecz ni...

  Zdrowie  •  Autor: rollercoasteruczuć 2015-07-31 14:43:56 2 odp

Cześć wszystkim. Spóźnia mi się okres 4...

dzień, ogólnie w czasie roku szkolnego był dość regularny, ostatnia miesiączkę miałam 28 maja, boje się że coś nie tak. Miałam tam ostatnio stres przed zakończenie, nie mogłam też spać w nocy jakos...

  Miesiączka  •  Autor: Werka8 2018-06-27 07:50:10 6 odp

Tematy: okres samopoczucie
« poprzednie
1 2 3 4 5 następne »




Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?
Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywna, tym wyżej plasujesz sie w ranking Jak zdobywać rangi? Jak zdobywać punkty?