Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Pytania na temat: szkola

Czy mogę zmienić język niemiecki na francuski...

w 2 półroczu

  Szkoła  •  Autor: Qazpl 1 miesiąc temu 5 odp

Tematy: szkoła języki obce

Po co się uczymy

  Szkoła • artykuł anonim, 2010-12-18 12:57:58 25 kom

Tematy: szkołazboczuch

Chodze do 2 klasy liceum. Myślicie, że byłoby...

jeszcze możliwe przepisanie się do 2 klasy technikum hotelarskiego?

  Przyjaźń  •  Autor: Weronika2 4 dni temu 1 odp

Tematy: szkoła

Czy liceum to rzeczywiście takie zło?

Sporo osób mówi, że w liceum jest niezły zapiernicz i że trzeba tak ostro zakuwać przez co często nie ma się nawet czasu dla siebie. Podobnie jest w tych pisemkach typu Wiktor Gimnazjalista. Sporo ...

  Szkoła  •  Autor: Ramoni 2014-06-05 21:49:22 7 odp

Tematy: szkoła nauka nauczyciele liceum

Sory jestem puerszy raz i nwm jaka kategorie...

wybrać... Otóż mam 17l za 5 miesięcy i mam taki problem bo ostatnio kolezanki i koledzy zaczeli sie ze mnie smiac ze gole nogi... Mam wlosy na nogach tyle ze one jakoś dziwnie znikają bo raz są ...

  Kosmetyki  •  Autor: wyglądamna14 2016-01-14 18:16:47 3 odp

bez owijania w bawełnę,mam mega problem,jade na...

wymianę do dani,będe mieszkał u dunek,podano nam ich kontakty na face skype itp,i powiedziano ze dobże widziane jest abysmy z nimi gadali,ale tu się rysuje problem bo po 3 rozmowie nie mam o czym z...

  Przyjaźń  •  Autor: bartekkl 2011-04-19 15:43:25 5 odp

Hej moi koledzy mówią mi że jestem nawet...

ładna, we wrześniu idę do gimnazjum i boje się czy mnie dziewczyny z tamtej szkoły zaakceptują, czy nie będą mówić, że jestem brzydka i wgl. Boje się że przy nich będę paszczurkiem (na zdjęciach wy...

  Przyjaźń  •  Autor: ~Gabu13 2013-07-10 23:15:53 3 odp

Technikum ekonomiczne - czy jest to dobry wybór ?

Jestem w klasie 3 gimnazjum i aktualnie zastanawiam się nad wyborem szkoły. Myślę właśnie o czymś w kierunku ekonomii. Czy jest jakaś większa różnica między liceum a technikum? Rodzina wywiera na m...

  Szkoła  •  Autor: Awide 2016-04-09 18:47:38 2 odp

Dostalem 1 z fizyki za sciaganie na sprawdzianie,...

ale to nie wszystko. Przyznalem sie mamie, ze pani zabrala mi kartke, ale nie powiedzialem calej prawdy. Sciagalem z telefonu, pani znalazla telefon w piorniku i zabrala ki kartke, po lekcji zapyta...

  Szkoła  •  Autor: Hubish 2 miesiące temu 5 odp

Tematy: szkoła

Z kim porozmawiać o zmiany klasy?

Chodzi o to, że czuję wewnętrznie, że nie poradzę sobie na biol-chemie. Chciałabym się przenieść, jednak ciągle się waham. Moje przekonanie sięga 90 parę%. Byłam u doradcy zawodowego. Rozwiązałam...

  Szkoła  •  Autor: Arya 2014-03-27 19:33:44 7 odp

Co zrobić gdy uweźmie się na Ciebie nauczyciel?

  Szkoła  •  Autor: dog3 2009-12-12 18:30:49 21 odp

Tematy: nauczycielszkoła

Co fajnego mogę zrobić/zorganizować jako...

przewodniczący klasy

  Szkoła  •  Autor: Kacper126 14 dni temu Dodaj odpowiedź

Tematy: szkoła

Witam,czytajac Wasze pytania zastanawialem sie...

czy to ja mam tak w zyciu czy w swoich problemach za bardzo sie na nich skupiacie zamiast cieszyc sie zyciem? Moze macie dla mnie jakąś rade, sliwa pociechy chociaz. Zaczne od strony zewnetrznej: g...

  Zdrowie  •  Autor: rodriguez9807 2015-02-28 17:31:16 3 odp

Tematy: domradaszkoła pomoc

Jak najszybciej zachorowac ?

... na jutro ;D do szkoly nie chce isc z kilku powodów ;/ .. siedze przy otwartym oknie juz 2 godz i nic , macie jakies pomysły ?

  Zdrowie  •  Autor: klaudia0326 2010-09-26 19:04:00 11 odp

Tematy: chorobaszkoła

Chciałabym zacząc chodzic do szkoly jezykowej,bo poj ...

angielski jest bardzo marny ,a mam 16 lat.Dziewczyny,czy są rezultaty,czy jest w miare miła atmosfera ,czy stres jak w szkole ??

  Szkoła  •  Autor: ~doma66 2011-03-10 00:01:35 1 odp

Hej! Mam 17lat(rocznikowo 18) i od września...

uczęszczam do II klasy liceum w mojej szkole (1 klasę miałem w innej klasie) i otóż tak- od początku wpadła mi w oko pewna dziewczyna,tyle że nie w nie do końca pozytywnym aspekcie tego słowa, gdyż...

  Przyjaźń  •  Autor: Halalek 2017-03-22 21:11:46 1 odp

Tematy: szkoła koleżanka liceum

Czy jeżeli swoją edukację zakończyłam po 2...

klasie liceum i teraz, w tym roku skończyłabym już liceum, gdybym kontynuowała naukę i chcę napisać CV. To mam pisać to liceum, tylko że dopisać jakoś, że zaczęte ale nie skończone czy nic o nim ni...

  Szkoła  •  Autor: PiĘkNaMaDzIa 2014-08-14 20:48:00 16 odp

Tematy: szkoła praca wykształcenie
« poprzednie
1 2 3 4 5 następne »





Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?
Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywna, tym wyżej plasujesz sie w ranking Jak zdobywać rangi? Jak zdobywać punkty?

Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek