Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Szukasz odpowiedzi na swoje pytania?
Mamy już: 453.076 pytań  •  5.259.280 odpowiedzi  •  462.638 użytkowników

Co lubicie a czego nie znosicie u swoich...

rówieśników?

  Ciekawostki  •  Autor: salesperson 2017-10-07 10:44:29 135 odp 7135

Hej niedługo przychodzi do mnie kolega na...

noc. Macie jakieś bardzo hardkorowe i zboczone challenge? Dzięki

  Seks  •  Autor: xkacper456 4 dni temu Dodaj odpowiedź 164

mam chłopaka i boje sie ze mnie zostawi dla innej dziewczyny...

mam chłopaka u boje sie ze zostawi mnie dla innej dziewczyny,jak przestać sie bać?

  Miłość  •  Autor: sarulkakochabardzo 4 dni temu 2 odp 150

Jak przestać rosnąć?

Mam 12 lat i mam już 168 cm i ostatnio dosyć szybko mi przybywa, a ja chciałbym być dobrym rapere...

  Diety  •  Autor: JesteRapere 2 dni temu Dodaj odpowiedź 75

DLAczego chłopak mnie tak traktuje??

czy to co on robi to przemoc psychiczna??czy on mnie w ogóle kocha??czy to narcyz i manipulant.zy...

  Ciekawostki  •  Autor: ~Dziewczyna 13772577 4 dni temu Dodaj odpowiedź 73

Zna ktoś aktualne kody rabatowe do Empik.com ?

Proszę o pomoc

  Ciekawostki  •  Autor: haselbaik 13 dni temu 1 odp 105

Mam 16 lat. Okres spóźnia mi się 32 dni. Pierwszy o...

kres miałam 4 lata temu. Nigdy mi się tyle nie spóźnił. Jestem dziewicą. Od czego to może b...

  Miesiączka  •  Autor: xoliweczka03 8 dni temu 1 odp 121

czy mój facet jest toksyczny???

dlaczego on mnie tak traktuje i rani? pomóżcie przez niego placzxe ale jestem przywiazana i nie p...

  Ciekawostki  •  Autor: ~dziewczyna1124534 8 dni temu 1 odp 105

czy moja kobieta jest niezdecydowana i nie wie...

czego chce?? pomocy prosze' Najpierw mowi ze chce slubu zalatwia ze mna formalności a potem mowi...

  Pomocy  •  Autor: ~chlopak1256334 8 dni temu 1 odp 102

czy kupić coś rodzicom chłopaka

  Rodzina  •  Autor: Smutna16162018 8 dni temu 2 odp 82

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Poznałem przez Badoo trzy lata starszą od...

siebie dziewczynę. Zaczęliśmy dużo rozmawiać ze sobą oraz się spotykać ze sobą czy to u mnie w ok...

  Pomocy  •  Autor: DeGea 8 dni temu 1 odp 102

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Hej mam taki problem Jak ktos muwi o wadze to...

odrazu mysle ze to skierowane do mnie :( Nawet w telewizji jak cos takiego jest Z waga mam mal...

  Diety  •  Autor: Depresja45 6 dni temu 2 odp 71

Jak o nim zapomnieć?

Mój były robi wszystko żebym o nim nie zapomniała,ale wiem że i tak mnie nie kocha tylko robi mi ...

  Pomocy  •  Autor: kfz 6 dni temu 2 odp 80

Hej mam 14 lat do pochwy wkladalam już szczoteczki do ...

zembow nic mnie nie bolało prawdopodobnie nie mam błony dziewiczej ale nie o to godzi hodzi o c...

  Seks  •  Autor: koralik202 5 dni temu 4 odp 449

W jakim wieku rośnie prącie?

  Pomocy  •  Autor: Jatoja7273 5 dni temu 1 odp 94

Co zrobić żeby mu stanął bez dotykania krocza?

  Seks  •  Autor: xxxxgvnj 9 dni temu 2 odp 319

Witam wszystkich po mojej długiej przerwie!...

Jestem uczniem drugiej klasy technikum, w czerwcu 2019 udało mi się zdać do drugiej klasy. Nieste...

  Szkoła  •  Autor: grzesiek2002 9 dni temu 2 odp 112

Hej. W sylwestra mój chłopak robił mi...

palcówkę. Prawdopodobnie nie miał spermy na palcach, ale mój okres spóźnia się już drugi tydzień ...

  Seks  •  Autor: ghdjd 14 dni temu 1 odp 326

1 2 3 4 5

Ranking

• Jak zdobywać punkty?


Ostatnio zalogowani






Suplementacja magnezu i potasu

Bardzo ważne jest, aby przed rozpoczęciem jakiekolwiek suplementacji dobrze zorientować s...

Cera trądzikowa

Cera trądzikowa nie stanowi problemu jedynie osób w okresie dojrzewania. Zmagać s ...

Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?

  • Twoja przeglądarka
    blokuje reklamy


    Drogi użytkowniku,
    Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

    Dzięki za wsparcie!

    To okno zostanie zakmięte za 10 sek